کوثـر ولایـت

کوثـر ولایـت

فعالیت های هنری ، فرهنگی و مذهبی
کوثـر ولایـت

کوثـر ولایـت

فعالیت های هنری ، فرهنگی و مذهبی

خدای مهربان

کلید بهشت

                                                          


9lhisn


                       خدایـا خوابـــم می آیـد
                                                     

خدا : بندة من نماز شب بخوان و آن 11 رکعت است . بنده : خدایا من خسته ام نمیتوانم . خدا : بندة من 2 رکعت نماز شفع بخوان و 1 رکعت نماز وتر . بنده : خدایا برایم مشکل است نیمه شب بیدار شوم . خدا : بندة من قبل از خواب این 3 رکعت را بخوان . بنده : خدایا 3 رکعت زیاد است . خدا : بندة من فقط 1 رکعت نماز وتر بخوان .  بنده : خدایا امروز خیلی خسته ام راه دیگری ندارد ؟

خدا : قبل از خواب وضو بگیر و رو به آسمان کن و بگو یا الله .  بنده : خدایا من در رختخواب هستم اگر بلند شوم خواب از سرم میپرد .  خدا :  همانجا که دراز کشیده ای تیمم کن بگو یا الله . بنده : خدایا هوا سرد است ! نمیتوانم دستانم را از زیر پتو در بیاورم .  خدا : بندة من در دلت بگو یا الله ما نماز شب برایت حساب مکنیم .  بنده : اعتنائی نمی کند و می خوابد !!!  خدا :  ملائکه من !  ببینید آنقدر ساده گرفتم اما او خوابیده است .  خدا : چیزی به اذان صبح نمانده او را بیدار کنید دلم برایش تنگ شده است امشب با من حرف نزده .  ملائکه : خداوندا  2 بار او را بیدار کردیم اما باز خوابید .  خدا : در گوشش بگویید خدا منتظر توست .  ملائکه :  باز هم بیدار نمی شود . خدا : اذان صبح را میگویند هنگام طلوع آفتاب است . ای بندة  من بیدار شو نماز صبحت قضا میشود . ملائکه : خداوندا نمیخواهی با او قهر کنی ؟  خدا : او جزء من کسی را ندارد ... شاید توبه کرد . بنده من هنگامی که به نماز می ایستی من آنچنان گوش فرا میدهم که انگار همین یک بنده را دارم و تو چنان غافلی که گویا صدها خدا داری !!!



نظرات 2 + ارسال نظر
چادرخاکی یکشنبه 25 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 10:46 ق.ظ

مصراع نخست , کربلا می خواهم


در مصرع بعد , کربلا می خواهم


ایراد ندارد , به کسی چه ؟ اصلا
شعر خودم است کربلا می خواهم ...

یه دختر شیعه پنج‌شنبه 29 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 09:41 ق.ظ http://fereshtehdd23blogfa.com

سلام واقعا مطلب زیبا و قابل تاملی بود
ممنون

از اظهار نظرتان ممنونم . و از اینکه به این وبلاگم سر زدید متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد