کوثـر ولایـت

کوثـر ولایـت

فعالیت های هنری ، فرهنگی و مذهبی
کوثـر ولایـت

کوثـر ولایـت

فعالیت های هنری ، فرهنگی و مذهبی

خدای مهربان

کلید بهشت

                                                          


9lhisn


                       خدایـا خوابـــم می آیـد
                                                     

خدا : بندة من نماز شب بخوان و آن 11 رکعت است . بنده : خدایا من خسته ام نمیتوانم . خدا : بندة من 2 رکعت نماز شفع بخوان و 1 رکعت نماز وتر . بنده : خدایا برایم مشکل است نیمه شب بیدار شوم . خدا : بندة من قبل از خواب این 3 رکعت را بخوان . بنده : خدایا 3 رکعت زیاد است . خدا : بندة من فقط 1 رکعت نماز وتر بخوان .  بنده : خدایا امروز خیلی خسته ام راه دیگری ندارد ؟

خدا : قبل از خواب وضو بگیر و رو به آسمان کن و بگو یا الله .  بنده : خدایا من در رختخواب هستم اگر بلند شوم خواب از سرم میپرد .  خدا :  همانجا که دراز کشیده ای تیمم کن بگو یا الله . بنده : خدایا هوا سرد است ! نمیتوانم دستانم را از زیر پتو در بیاورم .  خدا : بندة من در دلت بگو یا الله ما نماز شب برایت حساب مکنیم .  بنده : اعتنائی نمی کند و می خوابد !!!  خدا :  ملائکه من !  ببینید آنقدر ساده گرفتم اما او خوابیده است .  خدا : چیزی به اذان صبح نمانده او را بیدار کنید دلم برایش تنگ شده است امشب با من حرف نزده .  ملائکه : خداوندا  2 بار او را بیدار کردیم اما باز خوابید .  خدا : در گوشش بگویید خدا منتظر توست .  ملائکه :  باز هم بیدار نمی شود . خدا : اذان صبح را میگویند هنگام طلوع آفتاب است . ای بندة  من بیدار شو نماز صبحت قضا میشود . ملائکه : خداوندا نمیخواهی با او قهر کنی ؟  خدا : او جزء من کسی را ندارد ... شاید توبه کرد . بنده من هنگامی که به نماز می ایستی من آنچنان گوش فرا میدهم که انگار همین یک بنده را دارم و تو چنان غافلی که گویا صدها خدا داری !!!



بهترین فرد بشر پس از پیامبر اکرم (ص)


پیامبر اسلام (ص) می فرمایند :

« علی پس از من ، بهترین فرد بشر است و هر کس درباره او شک کند کافر است  .»

علی علیه السلام در امت پیامبر بی نظیر است

امام صادق علیه السلام از پدرانش نقل می کند که رسول خدا صلی الله علیه وآله به علی بن ابی طالب علیه السلام فرمود : ای علی ، تو برای من همانند هبةالله برای آدم ، و مانند سام برای نوح و  اسحاق برای ابراهیم و هارون برای  موسی و شمعون  برای عیسی هستی ، فقط فرق تو این است که پس از من پیامبری نیست ـ و آنها که جانشینان پیامبران قبلی بودند . همه پیامبر بودند ـ ای علی تو وصّی من و جانشین من هستی ، هر کس که وصایت و جانشینی تو را انکار کند ، از من نیست و من از او نیستم و من دشمن او روز قیامت هستم . ای علی ! فضیلت تو از همه امّت من بیشتر است و اسلام تو پیش از همه آنها است و دانش و حلم و شجاعت قلبی و شهادت و وجود تو بیشتر از همه افراد امّت است . ای علی ، تو امام و امیر پس از من هستی و تو بعد از من صاحب و وزیر هستی و در میان امّتم برای تو نظیر و نمونه ای نیست و تو در امّتم بی نظیر هستی . ای علی تو تقسیم کننده بهشـت و افرخ هستی با دوستی تو نیکان از فاجران و بدان شناخته می شـوند و اشرار از خوبان جدا می گردند و نیز مؤمنان از کافران شـناخته می شوند .                                «  بحارالانوار ، ج37 ، ص 254 »

شهادت امام سجاد (ع)


                        


شهادت سیدالساجدین امام زین العابدین (ع) تسلیت





عبادت امام سجاد (ع)

گفته شده است که روزها به ایجاد باغ و قنات برای فقرا و محتاجین مشغول بود، و تا به صبح عبادت می کرد. حضرت سجّاد(ع) چه بسیار باغها و قنوات که به دست ایشان برای دیگران آباد یا ایجاد شد. عبادت و سجدة او به حدی بود که به زین العابدین و سجّاد ملقّب شد. 
از حضرت رسول اکرم (ص) روایت شده که روز قیامت خطاب می شود: «کجا است زین العابدین؟» و می بینم که فرزندم علی بن الحسین جواب می دهد و می آید...




تاسوعا و عاشورای حسینی تسلیت

حضرت امام رضا(ع) فرموده اند :

که هر کس در روز عاشورا  برای امام حسین(ع) و شهدای کربلا، کار و کوشش را در این روز، رها کند، خداوند خواسته‌هایش را برآورد و هر کس این روز را با حزن و اندوه سپری کند، خداوند قیامت را روز خوشحالی او قرار دهد.


حوزه کارگری شهید برونسی


با حسین از یا حسین یک نقطه کم دارد ولی

با حسین بودن کجا و یا حسین گفتن کجا

با حسین و یا حسین هردو پرمعنا ولی

یا حسین گفتن کجا و با حسین بودن کجا

یا حسین ابراز عشق است و محبت در کلام

با حسین بودن فدای جان بود اندر قیام

یا حسین گفتن سرود عاشقان مفلس است

با حسین بودن مرام بندگان مخلص است



شهادت حضرت قاسم بن حسن (ع)


ای قاسم بن حسن (ع)

بزرگواری که همچون پدرت گرانقدرت شجاع و دلیر بودی .


http://beckham007.persiangig.com/weblog h.ghasem a/79512.JPG



چه شود اگر عموجان، بروم به سوی میدان
که خوش است از تو فرمان و ز من به سر دویدن

چو غزال مجتبی شد ز میان خیمه بیرون
به شتاب از پی آمد شه دین برای دیدن

چه عمو چه نوجوانی چه گلی چه باغبانی
به حسن صبا خبر ده که چه جای آرمیدن

بشکافت کوفیان را صف و زد به قلب لشگر
چه خوش است از غزالی همه گرگ ها رمیدن


Biography of Hazrat Qasim AS زندگینامه حضرت قاسم (ع)