کوثـر ولایـت

کوثـر ولایـت

فعالیت های هنری ، فرهنگی و مذهبی
کوثـر ولایـت

کوثـر ولایـت

فعالیت های هنری ، فرهنگی و مذهبی

السلام علیک یا سید الشهداء

  

السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین

 

 

 

امام حسین (ع) : ماذا وجد من فقدک ؟ و ما الذی فقد من وجدک ؟ لقد خاب من رضی دونک بدلا.


چه دارد آن کس که تو را ندارد؟ و چه ندارد آن که تو را دارد؟ آن کس که به جای تو چیز


دیگری را پسنددو به آن راضی شود، مسلما زیان کرده است .


 دعای عرفه ، بحار الانوار، ج 98، ص 228

نظرات 1 + ارسال نظر
پاتوق persianvo سه‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 12:14 ب.ظ http://persianvo.blogfa.com

سلام دوست خوبم
من هم مثل شما یه وبلاگنویسم و به این کار علاقه دارم.
ازت دعوت میکنم به وبلاگم یه سری بزنی. وبلاگ من خبریه. ممنون میشم با نظراتت خوشحالم کنی. منتظرت هستم
بابت وبلاگت هم بهت تبریک میگم
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد