کوثـر ولایـت

کوثـر ولایـت

فعالیت های هنری ، فرهنگی و مذهبی
کوثـر ولایـت

کوثـر ولایـت

فعالیت های هنری ، فرهنگی و مذهبی

سالروز آغاز ولایت و امامت حضرت مهـدی مـوعـود (عج)

نهم ربیع الاول
سالروز آغاز ولایت و امامت و زعامت
آخرین سحاب رحمت و یگانه ذریه ذخیره دودمان آل طاها،
حضرت مهـدی مـوعـود (عج
)بر منتظران و چشم انتظــاران ظهــورش تبریک و تهنیت باد.





نهم ماه ربیع هست ودلم شادان است
روز آغاز ولی گشتن یک جانان است
ماه تابان حسن(ع)حضرت مهدی امروز
آخرین حلقه زآن سلسله خوبان است


خردسال است ولی صاحب علم لدنی
مدعی پای به گل مانده بسی حیران است
وعده حق محقق بشود با مهدی(عج
بر ضعیفان جهان عاقبت او سلطان است


ریشه ی ظلم زند بذر عدالت کارد
ذوالفقاری به کفی ،دست دگر قرآن است
در پس پرده ی غیبت بود این ماه خدا
ناظری هست که از دیده ی ما پنهان است


سالیانی ست که هجران زده باشد شیعه
ندبه خوانی کند ومنتظر پایان است
یا رب آن یار سفر کرده به ما باز رسان
درد هجران زده را دیدن او درمان است




http://www.radsms.com//image/image_post/sms_emame-zaman/sms-emame-zaman-jadid.jpg


نظرات 6 + ارسال نظر
چادرخاکی پنج‌شنبه 11 دی‌ماه سال 1393 ساعت 08:10 ب.ظ http://chadorkhaki2.blogfa.com/#

گفته بودم گر بیایی مقدمت را گل فشانم

گل چی قابل مهربانم چشمهایم فرش راهت

چه انتظارعجیبی! توبین منتظران هم عزیز من چه غریبی!

عجیب تر که چه آسان نبودنت شده عادت

چه کودکانه سپردیم دل به بازی قسمت

چه بی خیال نشستیم چه کوششی چه وفایی؟

فقط نشسته وگفتیم خداکند که بیایی.

یوسف گم گشته باز آید به کنعان غم مخور
کلبه احزان شود روزی گلستان غم مخور
******************************
اللهم عجل لولیک الفرج

alireza پنج‌شنبه 11 دی‌ماه سال 1393 ساعت 08:18 ب.ظ http://kosar5.blogfa.com

مجنونم و شبیه تو دلبر نداشتم
حسی بده که حال کبوتر نداشتم
شرمنده ام که با همه ادعا و حرف
باری ز روی دوش شما برنداشتم
اصلا خیال کن که همینیم– پس بیا
با خود بگو که لشگر بهتر نداشتم
این شیعه شکسته دلت را نگاه کن
میخواستم پرنده شوم ... پر... نداشتم
آقا قبول غرق گناهم ولی بدان
هرگز به جز هوای تو در سر نداشتم
لطفی کن و دوباره دلم را جلا بده
جز قلب رو سیاه و مکدر نداشتم
باید رها کنم قلمم را میان دشت
تاب مصاف لاله و خنجر نداشتم
در محضر شما غزلم کم می آورد
آقا ببخش واژه دیگر نداشتم
در بغض ریسمان... غم کوچه.. حلال کن!
بیتی برای غربت حیدر نداشتم
دلتنگ کوچه های مدینه خودت بگو
من انتظار روضه مادر ... نداشتم
یا صاحب الزمان غزلم را تمام کن
قصد گذر ز میخ و... پر... و... در... نداشتم

اللهم عجّل لولیک الفرج
****************

منتظر گمنام پنج‌شنبه 11 دی‌ماه سال 1393 ساعت 10:36 ب.ظ http://golenarges10.blogfa.com

خودمانیم ها ولی من هم، عشقبازی جالبی دارم

شنبه تا جمعه طی شده تازه، یادم افتاده صاحبی دارم

«دارم از دست میروم آقا پس چرا دیر کرده ای شاها»

او نه اصلاْ خودم که می دانم ادعاهای کاذبی دارم

سال ها غایب است و باور کن کک من هم نمی گزد اما

باز هم با دروغ می گویم «تو بیا کار واجبی دارم»

او نبوده چه کار کردم من؟ به کدام آب و آتشی زده ام؟

شنبه تا پنجشنبه خوش جمعه٬:وای من نیز غایبی دارم

دیگر اوج نبودنش هم که، چند خطی سرودن از دوری است

آن هم آنقدر آخر هربیت قافیه های قالبی دارم...

ای کاش روزی برسه که متن تمام پیامکا این باشه:

" مهدی (عج) آمد "

اللهم عجل لولیک الفرج

خدا کند که بیاید
ممنون از شعر زیباتون .

زهراخانم(چادرخاکی) یکشنبه 14 دی‌ماه سال 1393 ساعت 12:49 ب.ظ

غربت زندگی به سبک شهدا?

نزدیک عملیات بود.
می دانستم دختردار شده.
یک روز دیدم سرِ پاکت نامه از جیبش زده بیرون.
گفتم :« این چیه ؟ »
گفت: « عکس دخترمه»
گفتم :« بده ببینمش »
گفت: « خودم هنوز ندیدمش.»
گفتم : « چرا ؟ »
گفت: « الآن موقع عملیاته. می ترسم مهر پدر و فرزندی کار دستم بده. باشه بعد. »

.برای شادی روح شهداصلوات.

« اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم »

گل نرجس چهارشنبه 17 دی‌ماه سال 1393 ساعت 01:42 ب.ظ http://http://aboabi.blogfa.com/

چرا در این دعاهایم اثر نیست؟

چرا یلدای هجران را سحر نیست؟

شب و روز ،این شده ذکر مدامم

چرا از یوسف زهرا خبر نیست؟
""""""""""""""""""""""""""""""""
سلام بزرگوار
بسیار عالیست..
دغدغه ی مهدویتتون همیشه مستدام...
اجرتون با حضرت زهرا(ع)......
دست مهدی زهرا (ع) سایبان زندگیتون...
اجرتان شهادت در رکاب مولا ان شاءالله..
موفق باشید و سربلند
التماس دعا یاحق

از این همه لطف ممنونم .

علی دوشنبه 22 دی‌ماه سال 1393 ساعت 05:29 ب.ظ http://ploton.blogsky.com

گفته بودم توبیایی غم دل باتو بگویم

این جمعه هم گذشت

چه بگویم که غم از دل برود چون تو بیایی .
التماس دعا .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد