کوثـر ولایـت

کوثـر ولایـت

فعالیت های هنری ، فرهنگی و مذهبی
کوثـر ولایـت

کوثـر ولایـت

فعالیت های هنری ، فرهنگی و مذهبی

السـلام علیـک یا رسـول الله

السـلام علیـک یا رسـول الله

مظلومیت پیامبر اسلام حضرت محمد (ص)


حضرت رسول الله ص

پیامبر اکرم حضرت محمد (ص) کسی است که اخلاق انسانى و ملکات عالیه را در زمانى کوتاه آن چنان در دل مسلمین گسترش داد که از هیچ ، همه چیز را ساخت ! او با رفتار و کردارش گردن کشان عرب را به تواضع ، و زورگویان را به رأفت ، و تفرقه افکنان را به یگانگى ، و کافران را به ایمان ، و بت پرستان را به توحید ، و بى پروایان را به پاکدامنى ، و کینه توزان را به بخشایش ، و بیکاران را به کار و کوشش ، و درشتگویان و درشتخویان را به نرمخویى ، و بخیلان را به ایثار و سخاوت ، و سفیهان را به عقل و درایت ، رهنمون و آنان را از جهل و ضلالت ، به سوى علم و هدایت رهبرى فرمود .

مطبوعات رژیم صهیونیستی کاریکاتورهای توهین آمیز مجله فرانسوی علیه پیامبر گرامی اسلام (ص) را منتشر کردند . حال سوء استفاده صهیونیست ها از حمله اخیر به روزنامه فرانسوی شارلی ایبدو ، برای ناظران بر عرصه رژیم صهیونیستی و جهان چندان دور از ذهن نیست . آیا این اوج غربت دین مبین اسلام نیست ؟! آیا این نهایت مظلومیت پیامبرعظیم الشأن اسلام (ص) و مسلمین که پیامبر همه عالم است ، نمی باشد ؟ !

خداوند متعال در قرآن و در آیه 107 سوره مبارکه انبیاء به رحمت عامه وجود پیامبر(ص) اشاره کرده و مى فرماید : وَ ما أَرْسَلْناکَ إِلاّ رَحْمَةً لِلْعالَمِینَ : ما تو را جز براى رحمت جهانیان نفرستادیم .

خداوند در قرآن می فرمایند :

یخادعون الله والذین امنو وما یخدعون الا انفسهم و ما یشعرون . فى قلوبهم مرض فزادهم الله مرضا و لهم عذاب الیم ...

آنان در برابر خدا و مؤمنان نیز دست به فریب زدند ولى جز خودشان را نخواهند فریفت در حالى که نمى دانند . در دلهایشان مرضى است که خدا بر آن مرضى دیگر مى افزاید و براى آنان کیفرى دردناک است .

نظرات 8 + ارسال نظر
ندا چهارشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 01:38 ب.ظ http://www.vilajat.com

ممنون از توجه تون به حضرت محمد ص :)

لطف دارید .

زهراخانم(چادرخاکی) چهارشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 08:55 ب.ظ

صولتی, [۲۱.۰۱.۱۵ ۰۷:۳۹]
تقدیم به شهدای گمنام

دعا کنید که من ناپدید تر بشوم
که در حضورخدا رو سفید تر بشوم

بریده های من آن سوی عشق گم شده اند خدا کند که از این هم شهید تر بشوم

که ذره های مرا باد با خودش ببرد که بی نهایت باشم، مدید تر بشوم

به جست و جوی من و پاره های من نروید برای گم شده تن، پی کفن نروید

به مادرم بنویسید جای من خوب است که بی نشانه شدن در همین وطن خوب است

در این حدود، من پاره پاره خوشبختم
در آستان خدا بی کفن شدن خوب است
همیشه مهدی موعود در کنار من است و دست های ابالفضل سایه سار من است

خدا قبول کند این که تشنه جان دادم
و کربلای جدیدی نشان تان دادم

به جست و جوی من و پاره های من نروید برای گم شده تن، پی کفن نروید

میان غربت تابوت ها نخواهیدم به زیر سنگ مزار- ای خدا!- نخواهیدم

منم و خار بیابان که سنگ قبر من است دعای حضرت زهرا(س)مزید صبر من است.

خدا که خواست ز دنیا بعید تر بشوم که زیر بارش سرب و اسید، تر بشوم

خودش به فکر من و تکه های من است دعا کنید از این هم شهید تر بشوم

بسیار عالی بود .
انشاالله شهادت در راه خدا و
عاقبت بخیری نصیب تان بشود .

مجنون الرضا پنج‌شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 05:52 ب.ظ http://khorshid-tos.blogfa.com

نیستی داداش؟؟؟؟کم پیدایی دیگه ب ما سر نمیزنی

با عرض پوزش امتحانات پایان ترم دانشگاه شروع شده
درگیر امتحان هستم .

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 08:37 ب.ظ

من عاشق حضرت محمد صلوات الله علیه هستم
امیدوارم نامه حضرت آقا تاثیر زیادی داشته باشه
اللهم عجل لولیک الفرجهم*

قطعاً همین طور است .

گل نرجس جمعه 3 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 10:56 ق.ظ http://aboabi.blogfa.com/

سلام بزرگوار
ممنون از مطلب خوبتون...
این ابله ها هیچ غلطی نمی توانند بکنند..
با این کار احمقانه فقط خودشون رو خوار و ذلیل تر از قبل نشان دادند..
شکر خدا ابهت پیامبرمون بیشتر به چشم اومد تو تمام سایتها و رسانه ها فقط از کرامات و بزرگواری رسول اکرم (ص)بحث میشه!
با پاشیدن یک مشت خاک به طرف آسمان چیزی از نور خورشید کم نمیشه!!
ما عاشق محمد مصطفاییم..
زائر مدینه و حرم الله باشید..
اجرتان شهادت در رکاب مولا صاحب الزمان(عج) ان شاءالله..
موفق باشید و سربلند
التماس دعا یاحق

یک مشت بدبخت و بیچاره و احمقند که نمی فهمند که با چه کسی طرف شده اند . او پیامبر نور و رحمت ، رحمت العالمین است .
عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد
بسیار سپاسگذار و ممنونم از لطف تون

علیرضا شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 06:24 ب.ظ http://kosar5.blogfa.com

درباره کیفیت صلوات بر پیامبر « صلى الله علیه و آله » ، در روایات بى‏شمارى که از طرق اهل سنت و اهل ‏بیت ‏علیهم‌السلام رسیده ، صریحاً آمده است که « آل محمد » را به هنگام صلوات بر « محمد » باید افزود در غیر این صورت صلوات ابتر و ناتمام خواهد بود . پیامبر اکرم صلى الله علیه و آله فرمودند: بر من درود ناقص نفرستید . گفتند : اى رسول خدا ! درود ناقص چیست ؟ حضرت فرمودند : این که بگویید : اللّهُمَّ صَلّ على محمّدٍ .
بلکه بگویید: اللّهُمَّ صَلَّ على محمّدٍ وَ آلِ محمّدٍ .

چادرخاکی یکشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 02:06 ب.ظ http://chadorkhaki2.blogfa.com/

اَللّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ ظالِمٍ ظَلَمَ حَقَّ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ آخِرَ تابِعٍ لَهُ عَلى ذلِکَ
خدایا لعنت کن نخستین ستمگرى را که بزور گرفت حق محمد و آل محمد را و آخرین کسى که او را در این زور و ستم پیروى کرد
سلام
من عاشق محمدم ودینِ عــــــــــــــلی[قلب]
به مناظره ی بین شیعه وسنیِ (به روایت طنز)وبم دعوتید[نیشخند][رضایت][زبان]
حتماتشریف بیارید
التماس دعا
نابودیِ دشمنان
اللًّهُـ‗_‗ـمَ صَّـ‗_‗ـلِ عَـ‗_‗ـلَى مُحَمَّـ‗‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗_‗ـَد و عَجِّـ‗_‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗_‗ـم

ممنونم از دعوتتون حتماً میام . یا علی

چادرخاکی سه‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 03:20 ب.ظ http://chadorkhaki2.blogfa.com/

امام صادق علیه السلام:

«قالَ أَوحَى اللّه عَزَّوَجَلَّ إِلى موسى علیه السلام یا موسى، لاتَنسَنى عَلى کُلِّ حالٍ وَلا تَفرَح بِکَثرَةِ المالِ، فَإِنَّ نِسیانى یُقسِى القُلوبَ، وَمَعَ کَثرَةِ المالِ کَثرَةُ الذُّنوبِ»

خداى عزوجل به موسى وحى کرد اى موسى در هیچ حالى مرا فراموش نکن و به ثروت زیاد شاد نشو، زیرا از یاد بردن من دلها را سخت مى کند و همراه ثروت زیاد، گناهان زیاد است.
کافى، ج8، ص45، ح8

حدیث بسیار عالی بود ،
خداوند با انبیا و اولیا
محشورتان کند .
موفق باشید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد