کوثـر ولایـت

کوثـر ولایـت

فعالیت های هنری ، فرهنگی و مذهبی
کوثـر ولایـت

کوثـر ولایـت

فعالیت های هنری ، فرهنگی و مذهبی

10 تیر سالروز تولدم

 

 

خدایا دوباره سالی دیگر آمد و باز تولدی دیگر و بهاری دیگر را نیز پشت سر نهادم تولدها در سالهای متمادی گذشت و صد افسوس که چشمانم به سیمای مبارک مهدی موعود منور نشد پروردگارا ظهور صاحب زمان را در این سال محقق کن و مرا تا تولدی دیگر طول عمر عطا فرما و به من سعادت بده تا از یاوران و سربازان آن حضرت باشم . (آمین یا رب العالمین)    

نظرات 4 + ارسال نظر
علی دوشنبه 9 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 09:43 ب.ظ http://ploton.blogsky.com

سلام علیرضاجان وبلاگ خوشگلی داری من یکی ازمنتظران حضرت مهدی(ع)هستم برای سلامتی آقاامام زمان صلوات
وقت کردی به وبلاگ من هم سربزن متشکرم

نرگس سه‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:52 ق.ظ

دلم تنگ شد که خدایا عمر می ماند که مهدی موعود را ببینم . که او اگر بیاید همه مشکلات حل خواهد شد و عدل و داد همه جا فراگیر می شود .

چادرخاکی سه‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:34 ب.ظ

سلام
تولدتون مبارک
انشالازیرسایه ی امام زمان به آرزوهای خوبتون برسید

چادرخاکی سه‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:41 ب.ظ

امام على علیه السلام:

«اُذکُرُوا اللّه ذِکراخالِصاتَحیَوابِهِ أَفضَلَ الحَیاةِ وَتَسلُکوابِهِ طُرُقَ النَّجاةِ»

خدا را خالصانه یاد کنید تا بهترین زندگى را داشته باشید و با آن راه نجات و رستگارى را به پیمایید.
بحارالأنوار، ج78، ص39، ح16

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد