کوثـر ولایـت

کوثـر ولایـت

فعالیت های هنری ، فرهنگی و مذهبی
کوثـر ولایـت

کوثـر ولایـت

فعالیت های هنری ، فرهنگی و مذهبی

ای خدای من


به تو می اندیشم ای همه خوبیها


اللهم عجل لولیک الفرج

و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه





ای خدای من ای معبود من ای خالق من ای مهربان ترین مهربانان

می خواهم بپرسم که تا به کی باید منتظر بمانم آخر تا کی . غم فراق مهدی جانم خلیده است و تاب و توانم را برده است همه گویند ای منجی عالم یا مهدی صاحب زمان کی می آیی اما همه باید بگوییم الهی دیگر کافیست دیگر بسست دیگر نمیتوان بدون او بود و بدون او زندگی کرد . دیگر اجازه آمدنش را به حق مادرش  زهرا (س) بده . بگذار او بیاید و جان  و دل ما را با آمدنش پاک و منزه سازد . بگذار تا بیاید .


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد